Egy weboldal elkészítése az első lépés, hogy leendő ügyfeleid figyelmét felhívd céged szolgáltatásaira, termékeire. Mint ahogy szükség van termékeid, szolgáltatásaid reklámozására, weboldaladnak is szüksége van arra, hogy a számodra fontos érdeklődők által ismert legyen. A legnagyobb nehézséget az jelenti, hogy az interneten nagyon sok cég jelenik meg ugyanazon termékekkel, szolgáltatásokkal. És mindnek ugyanaz a célja: az elsők között lenni.

A tapasztalatok azt mutatják, hogy az emberek a neten keresgélve, leggyakrabban a keresőmotorokat hívják segítségül, közülük is a legnépszerűbb a Google. Ezért ahhoz, hogy weboldalad ismert és látogatott legyen, a keresőmotorok számára is ismertté kell tenni. Ha a keresőmotorok ismerik honlapodat, a felhasználók is könnyen megtalálják. Feltéve, hogy a weboldal a találati listán az első vagy legalább a második oldalon szerepel.

Az egyik módszer a találati listán való biztos szereplésre Google Adwords hirdetések elhelyezése. De miért fizetnél havi százezreket, ha van olcsóbb megoldás is, ez a keresőoptimalizálás. Ha hozzánk fordulsz, csak akkor kell fizetned, ha teljesítettük helyezési elvárásaidat.

A látogatottság az egyik legfontosabb mércéje egy weboldalnak. Ha bízol bennünk, előbb-utóbb meglesz fáradozásunk eredménye. Légy türelemmel, ez nem megy egyik napról a másikra.

AppSolut Studio
weboldalak fejlesztése a Te igényeid szerint...

Szakembereink azon fáradoznak, hogy honlapod a lehető legjobb helyezést érjen el a keresőkben, ügyfeleid és leendő megrendelőid könnyebben, gyorsabban megtalálhassanak.

Új honlap készítésénél az alapvető keresőoptimalizálást díjmentesen elvégezzük (pl. title, meta tag-ek).

Amennyiben igényed van rá, kiemelt keresőoptimalizálást is végzünk külön díjazás ellenében (releváns kulcsszavakra optimalizált tartalom, Google Webmestereszközök szolgáltatás, Google Analytics elemzések, konkurenciaelemzés, stb.).

A webfejlesztés során minden esetben arra törekszünk, hogy az általunk készített weboldalak megfeleljenek a különböző nemzetközi szervezetek, elsősorban a W3C (World Wide Web Consortium) által meghatározott szabványoknak, ajánlásoknak. A keresőoptimalizálás során követjük a Google irányelveit, legális optimalizálási módszereket alkalmazunk.

SEO = keresőoptimalizálás

Mi jelent a SEO?

Mit jelent a SEO?

A SEO rövidítés az angol Search Engine Optimization (keresőmotor optimalizáció) szó kezdőbetűiből jött létre, a keresőmarketing (SEM = Search Engine Marketing) egyik eszköze. A keresőoptimalizálás célja, hogy a weboldal minél előrébb jelenjen meg a keresőmotorok (pl. Google, Yahoo, Bing) nem fizetett, azaz organikus találati listáján.

Miért kell nekem a SEO-val foglalkoznom???

SEO

... kérdezik sokan tőlünk. A weboldal forgalmának növekedésében és a látogatók számának emelkedésében fontos szerep jut az organikus találati listában való előkelő helyezésnek. Azaz minél jobb a weboldalad pozíciója és minél többször jelenik meg a találati listán, annál nagyobb a látogatottsága. És mint tudjuk, a látogatókból lesznek a vásárlók!

De itt álljunk meg egy pillanatra! A sok-sok látogató közül csak kevesen maradnak az oldaladon, mert pl. rossz linkre kattintottak, vagy nem azt keresik, amit Te kínálsz. Célunk, hogy a weboldaladra azok a netezők kerüljenek, akiket ténylegesen érdekel az oldal tartalma, kínálata, mondanivalója. A másik cél, hogy a weboldaladra kíváncsi emberek ott is maradjanak, meglátogassák az aloldalakat is, és végső soron Tőled kérjenek ajánlatot, Tőled rendeljenek árut vagy szolgáltatást.

A SEO csak abban segít, hogy az oldalad szem előtt legyen, a többi nagyrészt a szöveges részeken, és a design elemeken múlik.

a keresőoptimalizálás lépései

Releváns kulcsszavak meghatározása

Önmagában a látogatottság nem jelent feltétlenül profitnövekedést. Ha rosszul választod meg a kulcsszavaidat, bizony csalódni fogsz. Te, aki a saját szakterületeden eligazodsz szakmád kifejezéseiben, másképp gondolkozol, mint laikus embertársaid. Ezért fontos más szemével látnod, kérd ki mások véleményét is, vajon ők milyen szavakat írnának a keresőbe, ha szükségük lenne a céged által kínált termékre, szolgáltatásra. Természetesen ebben mi is segítségedre lehetünk.

A kulcsszavak helyes megválasztása tehát meghatározza egy SEO kampány sikerét. És amiben mi segíthetünk:

  • az ágazatodhoz tartozó cégek megrendelői által leginkább keresett, ún. releváns kulcsszavak azonosítása, konkurenciaelemzés
  • hosszabb időtartamot átfogó keresések vizsgálatával meghatározott kiemelkedő kulcsszavak azonosítása

Felépítés, tartalom és képek optimalizálása

Munkatársaink feladata, hogy a weboldal egyes elemeit, a honlap szerkezetét úgy alakítsák, a szövegeket és a képeket úgy helyezzék a programkódba, hogy az SEO szempontjából ideális legyen. Már meglévő honlap utólagos keresőoptimalizálásánál átvizsgáljuk a honlap szövegét, tanácsokat adunk az átalakításra.

Linképítés

Linképítést a honlap tulajdonosa is végezhet. Azonban, ha nem kellő szakértelemmel végzi ezt a munkát, akkor többet árthat, mint használ. Olyan oldalakra linkelni, amelyek a Google számára értéktelenek, esetleg büntetettek, nagy hiba. Óvakodni kell a linkcserét kérőktől is! Oldaladon csak olyan linket érdemes elhelyezni, amiről meg vagy győződve, hogy minőségi, a Google által megbecsült oldalra mutat, azaz minőségi link. A linképítés során hatékony, egyedi linkszövegeket kell megfogalmazni, lehetőleg figyelembe véve a szövegkörnyezetet is.

Ha a linképítést ránk bízod, tapasztalatainkat a Te weboldaladon is tudjuk kamatoztatni. Amit garantálni tudunk:

  • minőségi linkeket helyezünk el
  • a kártékony linkeket kizárjuk
  • egyedi linkszövegeket írunk
  • folyamatos linképítést végzünk

Forgalomfigyelés, helyezésvizsgálat

Folyamatosan vizsgáljuk honlapod helyezését.

Ha már elkészült a weboldalad, biztosan fontos számodra a látogatottsága. Hiszen a honlap forgalmán tudod legegyszerűbben lemérni sikerességét, népszerűségét. Közös célunk, hogy a keresőkben megfelelő helyezést érjen el weboldalad. Minél előrébb van a keresők találati listáján, annál több az esély, hogy a Te honlapodra kattintanak.

Megfelelő eszközeink segítségével munkánk eredményességét lemérheted. A honlap teljesítését a találati listákon napi rendszerességgel követjük nyomon. A forgalom figyelése és a helyezés vizsgálata alapvető napi feladataink közé tartozik.

Időszakos jelentések készítése

Ha szerződést kötsz velünk, az általad kért időközönként (napi, heti, havi, stb.) készítünk számodra jelentéseket a látogatottságról, a helyezésről, a külső linkekről és bármely adatról, ami fontos lehet a weboldal megítélésében.

Rendszeres tartalomfrissítés

Weboldal elkészülése, esetleges előnyös helyre kerülése nem jelenti azt, hogy ezután ölbe tett kézzel ülhetünk, várva a látogatók megrendeléseit. Annak érdekében, hogy a weblapod eredményessége ne csökkenjen, időközönként tenni is kell valamit. Bármilyen iparágban tevékenykedsz, nap mint nap folyamatos változásokkal szembesülsz. Vásárlóidat, megrendelőidet tájékoztatnod kell a rájuk vonatkozó változásokkal kapcsolatban. Ezt a Google is tudja! Olyan honlapokat, amelyek tartalmában hosszú időn keresztül nem tapasztal változást, hátrébb minősíti. Ez esetben a rangsorban visszaesésre számíthatsz.

Bízz meg minket honlapod rendszeres karbantartásával, keresőoptimalizálásával!

Itt kérhetsz
árajánlatot!
AppSolut Studio
weboldalak fejlesztése a Te igényeid szerint...